Grid
Kom Godt Igang
January 7, 2025

Opret kunder, start dataindsamling og tilknyt medarbejdere

Sådan sætter du gang i din dataindsamling.

Når du opretter kunder på Corelation Software, får du samtidigt mulighed for at tilknytte medarbejdere og opstarte dataindsamlingen (Autopiloten).

Følg guiden her for at komme i gang:

  1. Klik på "Kunder" i venstre side.
  2. Klik på "Tilføj kunde" øverst i højre hjørne.
  3. Under firmadetaljer skal du indtaste kundens virksomhed eller CVR-nummer og vælge den branche der beskriver kunder bedst.
  4. Ving autopiloten på, for at konfigurerer dataindsamlingen.
  5. Vælg nu dato for første udsendelse og intervallet.
  6. Under kontakter tilføjer du personerne i kundens virksomhed. Vælg alle relevante.
  7. Under medarbejdere vælger du de, som er tilknyttet kunden.
  8. Klik så på "Opret" eller "Opret og tilføj yderligere kunder".

Når du har gennemført denne proces, er både kundens kontaktpersoner og din medarbejdere der er tilknyttet kunden aktiv på dataindsamling.

Var det ikke det du ledte efter?

Fang os, så finder vi ud af det.

Kontakt Os