Vil du se systemet i aktion?
Med få klik kan du både oprette og tilpasse din Corelation platform, så den matcher din virksomhed.
Manuelt eller via vores API til Zapier, kan du hurtigt oprette og forbinde kunder og medarbejdere.
Intuitivt kan du starte dataindsamlingen og lade Corelation fortælle dig, når du skal sætte ind.
Gennem vores integrationer samle Corelatin automatisk data og deler det vigtigste viden med dig.
Du møder ingen begrænsninger på antal besvarelser du kan få fra både kunder og medarbejdere.
Din platform fungere som dit system.
Hvis du har spørgsmål, kan du finde svar på de typisk stillede her. Er dit spørgsmål der ikke, er du velkommen til at kontakte os.
Du kan manuelt tilføje kunder under fanen "kunder". Du kan også hente kundeinformation fra dit CRM system via Zapier. Det gør du under Indstillinger --> Integrationer --> API.
Medarbejderne bliver inviteret til at give deres feedback på samme tidspunkt som kunden gør. Du skal blot sørge for at medarbejderen er tilknyttet de rigtige kunder.
Din data er helt sikker. Det er kun dig, og de medlemmer du selv inviterer til din side, der kan tilgå den.
Som udgangspunkt anbefaler vi, at du sætter notifikationer op på negative besvarelser både fra kunder og medarbejdere. Samt er det en god idé at tilføje notifikationer ved negative bevægelser.
Når du opretter dine kunder og medarbjedere i platformen, kan du samtidigt slå Autopiloten til. Fik du ikke gjort det der, kan du klikke ind på kunden, klikke på "Actions" vælg "Rediger" og slå Autopiloten til der.
Kontakt vores team for at få svar.
Corelatin Starter er ubegrænset på tid og features. Kom i gang med systemet og få de første 10 kunder på.